Elérhetőségek

ASN INTERNATIONAL INSURANCE BROKER AG

1535 Budapest, Pf. 729
+36 1 200 0569
info@asn.hu

 

 



Kárrendezés

Mikor és hogyan kell a biztosítási eseményt bejelenteni?
A biztosítási eseményt és a térítési igényt a biztosítási esemény bekövetkezése után a lehető leghamarabb jelezni kell a biztosító/kárrendezési iroda felé.
A kárbejelentéseket írásos formában, vagy e-mailben a megfelelő dokumentumok szkennelt másolatainak, és a biztosító/kárrendezési iroda által (pl. internetes weboldalon) hozzáférhetővé tett nyomtatványok segítségével. A kárbejelentéshez csatolni kell a térítési igényt alátámasztó dokumentumok vagy eredeti, vagy másolati példányát.

Mikor és hogyan térít a biztosító?
A biztosító/kárrendezési iroda a kárbejelentő nyomtatvány és a költségek számlával történő igazolásának beérkezését követően néhány napon belül téríti az indokolt és általánosan elfogadott költségeket a biztosított részére.
 
Fekvőbeteg-szakellátás esetén, ha a biztosított személy kezelése, az általa választott, vagy a biztosító által ajánlott intézményben történik, a fizetési folyamat a kezelést végző intézmény és a biztosító társaság között bonyolódik, (mindezek előfeltétele az előzetes engedélyezés).
 
Járóbeteg-szakellátás esetén, a biztosító/kárrendezési iroda a kárbejelentő nyomtatvány és a költségek számlával történő igazolásának beérkezését követően, néhány napon belül téríti az indokolt és általánosan elfogadott költségeket a biztosított részére.

 


Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk