Elérhetőségek
ASN INTERNATIONAL INSURANCE BROKER AG
Kárrendezés
Mikor és hogyan kell a biztosítási eseményt bejelenteni?
A biztosítási eseményt és a térítési igényt a biztosítási esemény bekövetkezése után a lehető leghamarabb jelezni kell a biztosító/kárrendezési iroda felé.
A kárbejelentéseket írásos formában, vagy e-mailben a megfelelő dokumentumok szkennelt másolatainak, és a biztosító/kárrendezési iroda által (pl. internetes weboldalon) hozzáférhetővé tett nyomtatványok segítségével. A kárbejelentéshez csatolni kell a térítési igényt alátámasztó dokumentumok vagy eredeti, vagy másolati példányát.
Mikor és hogyan térít a biztosító?
A biztosító/kárrendezési iroda a kárbejelentő nyomtatvány és a költségek számlával történő igazolásának beérkezését követően néhány napon belül téríti az indokolt és általánosan elfogadott költségeket a biztosított részére.
Fekvőbeteg-szakellátás esetén, ha a biztosított személy kezelése, az általa választott, vagy a biztosító által ajánlott intézményben történik, a fizetési folyamat a kezelést végző intézmény és a biztosító társaság között bonyolódik, (mindezek előfeltétele az előzetes engedélyezés).
Járóbeteg-szakellátás esetén, a biztosító/kárrendezési iroda a kárbejelentő nyomtatvány és a költségek számlával történő igazolásának beérkezését követően, néhány napon belül téríti az indokolt és általánosan elfogadott költségeket a biztosított részére.